Netflix sa riadi známym heslom risk je zisk. Ako inak by sme mohli nazvať jeho 8 miliardovú investíciu do pôvodnej tvorby? Podľa čerstvých informácií sa im ale tento krok náramne vyplatil. Netflix v súčasnej dobe sleduje 125 miliónov divákov v 190 krajinách.

 

Do tohto úchvatného čísla je už započítaných 7,4 milióna nových odberateľov, ktorí pribudli len za posledný štvrťrok. Príjmy spoločnosti medziročne stúpli o 43 percent (3,8 miliardy dolárov) a akcie firmy posilnili o viac ako šesť percent, pričom za tento rok už stúpli o viac než 60 percent. Podarí sa silné napredovanie Netflixu niekomu ukončiť?

 

Potenciálnu šancu by mali najmä Amazon a Disney, vyvíjajúce univerzálne produkty. Od budúceho roka prestane Walt Disney dodávať Netflixu nové filmy a spustí svoje vlastné streamovacie služby.

 

Analytici ale tvrdia, že dobehnúť kráľa trhu bude veľmi náročné. Nám to však vôbec nevadí, pretože so silnou konkurenciou počítame aj s vyššou snahou o kvalitný výsledok. Netreba však zabúdať, že Netflix funguje na extrémnom dlhu a nič iné, než stále napredovať a rozrastať sa mu už ani neostáva.

 

Ohodnoť článok
12
Zdroj: hnonline.sk
Foto: Netflix