Okrem toho, že sa Netflixu podarilo za 3. štvrťrok zlanáriť 7 miliónov nových zákazníkov, firma odhaduje, že by ich do konca roka mohla získať dokopy približne 28,9 milióna. Počet nováčikov za 3. štvrťrok sa zvýšil o tretinu viac, než sa podľa predpovedí analytikov predbežne predpokladalo.

 

Aj vďaka tomu akcie firmy stúpli o 17 %, pričom od začiatku roku 2018 posilnili o zhruba 80 %. Čistý zisk Netflixu sa do konca septembra (září) zvýšil na rovných 402,8 milióna dolárov, čo vytvára v porovnaní s minuloročnými 129,6 miliónmi pomerne slušný rozdiel.

 

Za úspechmi spoločnosti ale samozrejme stoja aj veľké dlžoby. Za posledné tri roky musel Netflix vydať dlhopisy za 7,5 miliardy dolárov. Aby dokázala firma popri silnej konkurencii (ako Disney) aj naďalej napredovať a rásť, snaží sa expandovať aj do zahraničia. Zo 7 miliónov nových zákazníkov tvorili zhruba 84 % práve zahraničné trhy.

 

 

V lete si Netflix spravil najväčšie očko u milovníkov romantických komédií, ktoré za letné mesiace sledovalo viac ako 80 milióna užívateľov. Spoločnosť teda divákom vysielala filmy, ako napríklad To All the Boys I've Loved Before či Set It Up a mnohé ďalšie.

 

Za rok 2018 navyše Netflix streamoval rovných 14 nových romantických komédií a z tohto množstva vyšlo 6 priamo na leto. 4. štvrťrok by mal podľa predpovede Netflixu priniesť v rámci USA 1,8 milióna nových užívateľov a ďalších 7,6 milióna plánuje firma získať práve zo zahraničia.

Ohodnoť článok
3
Zdroj: screenrant.com, hnonline.sk, azet.sk