Dnes sme spustili outdoorovú kampaň k filmu Ostrým nožom. Okrem klasických plagátov a bilboardov sme prichystali jednu špeciálnu inštaláciu,“ napísali tvorcovia na facebookovej stránke k pripravovanej slovenskej novinke. 

 

S blížiacim sa dátumom premiéry Ostrým nožom sa tvorcovia rozhodli nasadiť tvrdý marketingový kaliber. Na známej bratislavskej zastávke Zochova do reklamného nosiča vložili zakrvavenú košeľu.

 

Ako prebiehalo samotné inštalovanie objektu ti ukáže nižšie priložené video. Podobne kontroverzným spôsobom bol napríklad v zahraničí propagovaný sci-fi seriál od Netflixu Altered Carbon.

 

 

Nie je náhoda, že zakrvavená košeľa filmovej obete bola umiestnená na zastávke, ktorá je situovaná pred budovou Ministerstva spravodlivosti Slovenskej republiky a Najvyššieho súdu. Ostrým nožom totiž neskrývaným spôsobom poukazuje na problematiku slovenskej justície, s ktorou sa spája do dnešného dňa neuzavretý prípad.

 

Debutový režijný príspevok režiséra Teodora Kuhna je inšpirovaný vraždou 21-ročného Daniela Tupého, z ktorého zabitia bola podozrievaná pätica mužov. Tú ale súd nakoniec oslobodil, a preto ani 13 rokov po zabití mladého študenta nepoznáme pravých vinníkov.

 

Film bude premiérovať na prvé výročie zavraždenia novinára Jána Kuciaka a jeho snúbenice Martiny Kušnírovej, a teda 21. februára (února) 2019. Viac informácií o očakávanej slovenskej dráme sa dočítaš v našom vlákne.

Ohodnoť článok
1
Zdroj: pluska.sk
Foto: Plus JEDEN DEŇ/Šimon Lupták