Kontroverzia okolo najnovšej marvelovky Captain Marvel neutícha ani po premiére. Práve naopak. Internetom sa totiž začali šíriť vyjadrenia, ktoré tvrdia, že Disney míňa veľké množstvo peňazí na umelé zvýšenie popularity filmu. To majú údajne dosiahnuť odkupovaním lístkov na jednotlivé premietania.

 

Užívatelia na sociálnych sieťach píšu o zážitkoch z prázdnych kinosál. V týchto prípadoch ale nemalo ísť o to, že by o snímku nebol záujem. Miesta boli totiž rezervované, ale nakoniec na ne nikto neprišiel. Jeden z manažérov nemenovanej kinosály podľa užívateľského profilu Just Pelé niečo podobného za 20 rokov v odbore ešte nezažil.

 

 

 

 

Portál BoundingIntoComics prišiel s informáciou od jedného z manažérov kina, ktorý požadoval zostať v anonymite. Ten prezradil, že na každé jedno premietanie od štvrtku do soboty neprišlo 25 ľudí. Túto situáciu označil za abnormálnu, pretože keď už si ľudia zaplatia, v drvivej väčšine prípadov sa nakoniec na film samozrejme aj dostavia.

 

Absenciu presne 25 ľudí na každé jedno predstavenie označil za štatisticky nemožnú. „Povedal by som, že sa niekto snaží, aby predaj lístkov vyzeral lepšie, než v skutočnosti,“ prehlásil pre BoundingIntoComics.

 

Názory na kupovanie lístkov štúdiom sa veľmi rôznia. Zahraničné fóra sú v súčasnej dobe plné komentárov, ktoré sa snažia podporiť jednu či druhú stranu. Niektorí tvrdia, že podobné riskovanie by si štúdio určite nedovolilo a tvrdenia ohľadom kupovania lístkov označili za konšpiračné. Iní si ale stoja za tým, že niečo podobného sa naozaj mohlo udiať.

 

Ohodnoť článok
6
Zdroj: quora.com, boundingintocomics.com, gamespot.com, reddit.com
Foto: Marvel / Disney