Nebolo pochýb o tom, že Avengers 3 a 4 budú obrovské hity a zarobia Disneymu pokojne miliardu čistého zisku. Nikto však netušil, ako veľmi vyhajpujú štvorku a aký geniálny marketing zvolia. Nikto netuší, o čom to bude, a tak o tom každý hovorí. Každý je zvedavý, každý to chce vidieť, a to z mnohých dôvodov. Ide o ukončenie Infinity Saga, zavŕšenie príbehu rozdeleného do 22 filmov a pokračovanie výborného Infinity War s najlepším marveláckym záporákom vo filme. A samozrejme tu máme desiatky ďalších dôvodov. 

 

Endgame nebude len udalosťou roka. Máme čo dočinenia s filmom, ktorý môže prekonať dokonca aj Avatara. Ak bude minimálne taký skvelý ako Infinity War, je to viac než možné. Silu MCU nikdy netreba podceňovať a my stále nevieme, čo s nami Endgame spraví a čím nás prekvapí. Prirátajte si k tomu spečatenie osudov niektorých milovaných hrdinov a vôbec sa nebudeme čudovať, ak väčšina fanúšikov uvidí film v kine aj trikrát. Napriek tomu, že bude mať 3 hodiny. 

 

 

Lístky sa vypredávajú všade po svete, čo platí aj v prípade Číny. Tam očakávaná marvelovka búra jeden rekord za druhým, pričom sa stáva prvým filmom, ktorý predal milión vstupeniek v čo najkratšom čase. V tomto prípade ide o prvých 6 hodín od ich sprístupnenia.

 

Pre iné porovnanie, behom 3 hodín sa na Endgame predalo viac lístkov ako na Infinity War za celý týždeň. Je síce pravda, že lístky na Avengers 4 si Číňania mohli kúpiť až 11 dní pred premiérou, čo je 10 dní neskôr než v prípade Infinity War. Nejde však o tak dlhú dobu, aby sa hype tak extrémne znásobil. 

 

Film sa v Číne začne premietať dva dni pred tým ako v USA a deň pred európskou premiérou. Očakáva sa, že padne otvárací víkend za 850 miliónov dolárov, ja si však myslím, že to bude viac ako 900 miliónov. A ak naozaj padne miliarda, svet box office sa navždy zmení a viacerí z nás budú nechápavo písať box office články ešte pár dlhých dní, zatiaľ čo z Kevina Feigeho a bratov Russovcov urobia v Disney nových Bohov.

 

Ohodnoť článok
30
Zdroj: indiewire.com