Je to už 10 rokov, odkedy sa prvýkrát objavil hrdina menom Saitama. Zvaný aj ako One Punch Man, obyčajný chlapík túžiaci po tom, aby si „bad guys“ už nikdy neobjavili a neobťažovali ľudí, má mnoho múch. Nikto nepozná tajomstvo jeho pravej sily, no v podstate na tom veľmi ani nezáleží. My si dnes niečo povieme o úspešnom anime, ktoré minulý týždeň odštartovalo svoju druhú sériu, tri roky po skončení tej prvej (nájdeš ju aj na Netflixe).

One Punch Man je vo svojej podstate klasicky šablónovitým manga/anime príbehom s hrdinami, príšerami a záporákmi, čo dopĺňajú intrigy, rôzne morálne dialógy, skvelý humor a blockbusterová akcia. Avšak, skutočne ide o nadčasovú paródiu všetkého, čo stelesňuje a čo ho inšpirovalo. Saitama je neohroziteľný človek, ktorého nikto nedokáže zabiť, prekvapiť a v podstate mu ani len ublížiť. Všetkých svojich nepriateľov a zločincov zabíja jednou ranou, čo ho, samozrejme, rýchlo prestáva baviť.

Celé roky tak dúfa, že sa raz objaví protivník, pri ktorom sa zapotí a znova pocíti adrenalín počas súbojov. Anime je plné absurdných situácií, ktoré nemajú logické vysvetlenia a slúžia ako funkčné odkazy parodizujúce rôzne manga príbehy. Sranda sa tu robí prakticky zo všetkého, no nemusíš sa báť. Na povrchu je stále prítomný príbeh, dôležité vedľajšie postavy a oná osudovosť spojená s blížiacim sa nebezpečenstvom.

One Punch Man je vtipným a akciou nabitým anime o chlapíkovi, ktorý jedným úderom zabije aj najväčšieho obra na Zemi (Recenzia)

Zamiluješ si soundtrack, veľmi prehľadnú akciu a špičkovú animáciu. Postavy sú zaujímavé, majú hĺbku a zvedavý budeš hlavne na ďalších hrdinov, ktorí sa postupne začínajú odkrývať a vzbudzovať nielen vzrušenie, ale aj podozrenie. Samotný svet One Punch Man ponúka množstvo originálnych námetov určite bude aj v anime ešte hlbšie predstavený, čo diváka môže len tešiť.

Ak máš rád skvelé akčné scény, vhodne situovaný humor a dokáže si predstaviť, ako sa zabávaš na zhmotnenej absurdnosti máng a anime príbehov, One Punch Man je pre teba ako stvorený. Vôbec sa nemusíš báť, že by ťa hlavný hrdina nudil, keďže vlastne nemá súpera.

Tvorcovia sa s týmto aspektom pohrali skutočne originálne a ak ťa riešením nerozosmejú, minimálne odvrátia tvoju pozornosť a ty si budeš vedieť užívať dianie na monitore plnými dúškami. Vzhľadom na premiéru2. série nikdy nebol vhodnejší čas dať tomuto anime či mange šancu.

15