Filmy

Logan Lucky je podľa prvých recenzií skvelou komédiou, s výbornými postavami, pri ktorej si oddýchnete a poriadne sa nasmejete

Zatiaľ to vyzerá veľmi dobre.

12. august 2017, 14:13
zdroj: Fingerprint Releasing/Bleecker Street
12. august 2017, 14:13

Steven Soderbergh sa vo svojej novinke Logan Lucky vracia k žánru podrazových komédií v štýle Dannyho jedenástky (a dvanástky a trinástky). Trailery potvrdzovali, že Soderbergh sa vráti vo veľkom štýle, ako to ale dopadlo naozaj? Čakanie na utvorenie vlastného názoru si môžeme skrátiť napríklad prečítaním prvých amerických recenzií. Tie sa totiž nesú vo veľmi spokojnom tóne. Na Rotten Tomatoes má Logan Lucky momentálne 100% s priemerným ratingom 8/10. Metacritic zatiaľ eviduje tiež veľmi pozitívne čísla - 81%.

Louise Keller napísala, že Logan Lucky je ten typ filmu, pri ktorom sa zasmejete, zrelaxujete a dokonale si oddýchnete. Jordan Hoffman poznamenal, že štvrtá spolupráca Channinga Tatuma a Stevena Soderbergha sa vyplatila a Tatum je údajne najlepší zo všetkých hercov.

Todd McCarthy napísal: „Logan Locuky je pohodový film. Netvári sa ani nepredstiera, že je niečím iným. Ide mu skrátka o pobavenie a v tomto smere robí dobrú prácu. Robert Abele pochválil scenár Rebeccy Blunt. Podľa neho obsahuje „taktickú sofistikovanosť zmiešanú s prvkami, ktoré sú pritiahnuté za vlasy, ale celý plán je stále mimoriadne zábavný.“ Matt Goldberg sa vyjadril, že „Logan Lucky rozhodne odkazuje na Dannyho jedenástku, ale ide si vlastnou cestou. Pecka od začiatku do konca. Andrew Lowry síce utrúsil, že snímku na to, aby bola skutočne nezabudnuteľná, chýbalo ešte trochu dotiahnuť, ale inak bol tiež spokojný. „Stále je tu mnoho toho, čo si možno užívať. A Soderbergh zase raz púta hercami, s ktorými je radosť tráviť čas.“

Jason Guerrasio podotkol, že režisérovi sa podarilo zaujímavým spôsobom skombinovať mainstreamový spôsob rozprávania a zároveň nerezignovať na umelecké vyjadrenie. A Alex Welch dodal, že Soderbergh sa síce nebojí uťahovať si zo svojich vlastných postáv a ich životov, ale napriek tomu nájde spôsob, ako každej z nich dať dušu a srdce.

Podľa všetkého nás čaká skvelá a oddychová komédia, pri ktorej sa budeme baviť rovnako ako pri Dannyho jedenástke a jej pokračovaniach. Či sú tieto pozitívne predpovede pravdivé, zistíme 31. augusta (srpen) 2017. Vo filme uvidíme Adama Drivera, Channinga Tatuma, Daniela Craiga, Sebastiana Stana, Riley Keough, Katherine Waterston, Katie Holmes, Setha MacFarlanea a Hillary Swank. Zájdete na Logan Lucky do kina?

0
1
2